0911611211 | odbyt@orbispictus.sk Skôr, ako nám zavoláte, prosíme vás, aby ste si pripravili ID, IČO alebo číslo objednávky.
0917 804 260 | e-ucebnice@orbispictus.sk Použite v prípade problémov s e-učebnicami alebo licenciami.
 
Search Search

Nový e-shop

Na jeseň 2017 sme spustili nový e-shop na adrese orbispictus.sk/eshop/ , pričom súbežne je prevádzkovaný aj starý eshop na pôvodnej adrese orbispictus.sk/eshop . Nový e-shop je súčasťou zmien, ktoré by mali zastrešiť všetky informácie pre vás na jednom mieste. Prevádzka starého e-shopu bude postupne obmedzovaná a plánujeme, že ku koncu roka 2018 bude úplne vypnutý.

Nový e-shop v rámci hlavnej webstránky Vám prináša niekoľko výhod oproti pôvodnému:

  • Zjednodušený nákup tovaru
  • Upravené filtrovanie podľa ročníka a podľa predmetu
  • Vyhľadávanie čohokoľvek v rámci celého portálu – vyhľadávať môžete podľa autora, titulu, objednávacieho čísla, ISBN, akéhokoľvek kritéria
  • Ponuky noviniek a akcií
  • Ponuka relevantných súvisiacich titulov
  • Ponuka materiálov na stiahnutie (pre prihláseného užívateľa), ktorú neustále vylepšujeme
  • E-knihy zdarma na stiahnutie a pripravujeme spustenie predaja elektronických kníh
  • Bonusové materiály, aktuality, novinky
  • Semináre pre učiteľov
  • Vyššia bezpečnosť
  • Individualizácia množstva funkcií pre konkrétneho užívateľa – napr. seminárov, materiálov na stiahnutie, a pod.
  • História objednávok

Podstatnou zmenou nového e-shopu oproti starému je spôsob prihlasovania. Zatiaľ čo v starom systéme bolo prihlasovanie viazané na zákazníka (typicky školu), v novom e-shope má každý užívateľ svoje vlastné konto, pričom ostáva zachovaná väzba učiteľ, resp. kontaktná osoba na školu.

Prečo sa musím registrovať v e-shope?
Vydavateľstvo Orbis Pictus Istropolitana funguje najmä ako veľkoobchod, ktorý umožňuje školám nakupovať priamo „u výrobcu“, teda priamo od vydavateľstva. S tým súvisí cenová politika, kde najmä školy majú, tak ako to zvyčajne pri veľkoobchodnom predaji býva, výhodnejšie ceny ako súkromná osoba. Z tohto dôvodu musíme pri Vašej registrácii vedieť, či nakupujete pre školu alebo pre súkromnú potrebu.

Preto je súčasťou registrácie aj schváľovací proces, pri ktorom overíme, či ste učiteľom školy. V rámci schválenia do vášho konta doplníme aj fakturačné údaje vašej školy. Schválenie počas bežných pracovných hodín zvyčajne netrvá dlhšie než niekoľko hodín.

V súčasnosti (06/2018) je nutná registrácia a schválenie aj pre súkromné osoby.

Ak ste doteraz v rámci školy používali v starom e-shope jedno spoločné ID pre školu, toto už pre nový e-shop neplatí. Vaše konto je Vaše a nemali by ste ho zdieľať s inými kolegami v práci. Heslo uchovávajte v tajnosti a chráňte ho pred zneužitím. Každý učiteľ by mal mať v novom e-shope svoje vlastné konto, hoci pracujete na tej istej škole.

Druhým významným dôvodom je aktuálne platná legislatíva v oblasti ochrany osobných údajov, no tento krok sme plánovali už dlhšiu dobu v záujme zvýšenia bezpečnosti nakupovania a zlepšenia ochrany dát.

Ako to teda funguje?

  • v novom e-shope máte vlastné konto, kde je dôležité, či ste zaregistrovaný ako súkromná osoba, učiteľ alebo knihkupec
  • stále ostáva zachované, že ak nakupujete pre školu, v mene školy tak na faktúre je právnická osoba – škola či firma
  • v starom e-shope ste sa prihlasovali s ID školy, v novom e-shope sa prihlasujete svojím e-mailom
  • v rámci svojho konta môžete byť priradený len k jednému subjektu, pre ktorý objednávate. To znamená, že ak objednávate pre niekoľko rôznych subjektov (napr. učíte na dvoch rôznych školách alebo objednávate pre školu ale aj súkromne) tak budete potrebovať dve registrácie a dve rôzne kontá, pričom v každom z nich je použitá jedinečná e-mailová adresa. Na objednávanie pre školu použijete napr. Vašu pracovnú e-mailovú adresu a na objednávanie pre seba použijete Vašu súkromnú e-mailovú adresu.

Prečo musí mať každý učiteľ správne ID školy?

Niektorí naši zákazníci sú členmi KLUBu Orbis Pictus Istropolitana. Preto je dôležité, aby sme vždy vedeli, či prípadne objednávate pre klubovú školu. Viac o výhodách KLUBu a ako sa stať členom KLUBu, sa dočítate na stránke https://orbispictus.sk/klub/ .

Musím urobiť objednávku v starom aj v novom e-shope?

Nie, nemusíte! Vaša objednávka v momente odoslania sa vždy dostane do správnych rúk a bude vybavená rovnakým spôsobom. Cenové zvýhodnenia, ktoré platia pre školy, ostávajú samozrejme v plnej miere zachované v starom aj v novom e-eshope.

Prečo bude vypnutý starý e-shop?

Súčasná súbežná prevádzka oboch e-shopov je prechodným obdobím. Hlavnými dôvodmi pre vypnutie starého e-shopu je jeho funkčná zastaralosť a nízke zabezpečenie.

Môžem objednávať aj bez prihlásenia a registrácie?

V starom e-shope môžete ako súkromná osoba objednávať aj bez prihlásenia, pokiaľ si zvolíte takýto režim nakupovania. V novom e-shope z vyššie uvedených dôvodov toto v súčasnosti (06/2018) možné nie je, no aktívne monitorujeme situáciu a spätnú väzbu od zákazníkov a nie je vylúčené, že v budúcnosti pristúpime k automatickému schvaľovaniu registrácií súkromných osôb alebo aj priamo na objednávanie bez prihlásenia.

Prečo v e-shope nevidím ceny?

Ako neprihlásený úžívateľ v e-shope nevidíte ceny jednotlivých titulov, pretože každý typ užívateľa má individualizované ceny, za ktoré nakupuje. Po registrácii a prihlásení sa do e-shopu uvidíte ceny platné pre Vás na dané obdobie.

 

Ďalšie informácie o tom, ako nakupovať, si môžete prečítať na stránke https://orbispictus.sk/ako-objednavat/ .

V prípade, že po prihlásení sa do nového e-shopu vidíte vo Vašom profile neaktuálne dáta, t.j. máme o Vás nesprávne alebo neúplné informácie (napr. pracujete už na inej škole), prosím zašlite nám na e-mailovú adresu helpdesk@orbispictus.sk aktualizáciu údajov – zmenu vášho emailu, školu, na ktorej pracujete, a pod..

Ak máte akékoľvek otázky, týkajúce sa starého či nového e-shopu, prípadne by ste mali ťažkosti s prihlásením sa do nového e-shopu, prosím napíšte nám správu na e-mail helpdesk@orbispictus.sk . Sme tu pre Vás.