Ak ste ešte nikdy neobjednávali cez nový eshop a nemáte v ňom konto, potrebujete sa najprv zaregistrovať.
Typy registrácie:
- OBČAN = fyzická osoba
Ak objednávate ako občan – fyzická osoba, stačí na Vašu registráciu vyplniť len meno, priezvisko a e-mail. - ŠKOLA = zamestnanec školy (nie žiak ani rodič)
Ak objednávate ako škola, pri registrácii budete potrebovať ID partnera – je to ID školy, pod ktorým ste doteraz objednávali v starom e-shope. Zadaním nesprávneho alebo ľubovoľného ID predlžujete proces aktivácie užívateľa, preto Vás prosíme o dôkladné vyplnenie formulára.
Ak neviete ID školy, môžete ho nájsť v tejto aplikácii: Vyhľadanie ID partnera - KNÍHKUPEC / VEĽKOOBCHOD = fyzická osoba – podnikateľ alebo právnická osoba.
Ak objednávate ako veľkoobchod alebo kníhkupec, pri registrácii budete potrebovať ID partnera – je to ID, pod ktorým ste doteraz objednávali v starom e-shope. Zadaním nesprávneho alebo ľubovoľného ID predlžujete proces aktivácie užívateľa, preto Vás prosíme o dôkladné vyplnenie formulára.
Ak neviete ID partnera, môžete ho nájsť v tejto aplikácii: Vyhľadanie ID partnera
Ak ste si istí, že ste ešte nikdy neobjednávali v Orbis Pictus Istropolitana a chcete sa zaregistrovať ako škola, veľkoobchod alebo kníhkupec, prosím kontaktujte pani Ludmilu Hankovú e-mailom na odbyt@orbispictus.sk
Je možné, že v novom eshope už konto máte vytvorené – ak pri registrácii formulár vypíše chybu „Tento email sa už používa“, znamená to, že už konto máte. Ak neviete heslo, môžete si ho obnoviť automaticky cez formulár tu: zabudnuté heslo , kde zadáte váš email, na ktorý následne dostanete link na obnovu hesla. Behom niekoľkých minút máte heslo, prihlásite sa a môžete objednávať.
Pokiaľ máte problém s registráciou, kontaktuje nás na tel. čísle (02) 48252210 alebo 0911 119 116 v pracovných dňoch od 09:00 do 14:00 a e-mailom na helpdesk@orbispictus.sk a my radi zodpovieme Vaše otázky.