Ak ste ešte nikdy neobjednávali cez náš eshop a nemáte v ňom konto, potrebujete sa najprv zaregistrovať.
Typy registrácie:
- OBČAN = fyzická osoba
Ak objednávate ako občan – fyzická osoba, stačí na Vašu registráciu vyplniť len meno, priezvisko a e-mail. - ŠKOLA = zamestnanec školy (nie žiak ani rodič)
Ak objednávate ako škola, pri registrácii budete potrebovať ID partnera – to je identifikátor (číslo) školy, ktoré má vaša škola pridelené v našich systémoch. Zadaním nesprávneho alebo ľubovoľného ID predlžujete proces aktivácie užívateľa, preto Vás prosíme o dôkladné vyplnenie formulára.
Ak neviete ID školy, môžete ho nájsť v tejto aplikácii: Vyhľadanie ID partnera - KNÍHKUPEC / VEĽKOOBCHOD = fyzická osoba – podnikateľ alebo právnická osoba.
Ak objednávate ako veľkoobchod alebo kníhkupec, pri registrácii budete potrebovať ID partnera – je to identifikátor (číslo), ktoré má vaša firma pridelené v našich systémoch. Zadaním nesprávneho alebo ľubovoľného ID predlžujete proces aktivácie užívateľa, preto Vás prosíme o dôkladné vyplnenie formulára.
Ak neviete ID partnera, môžete ho nájsť v tejto aplikácii: Vyhľadanie ID partnera
Ak vaša škola alebo firma ešte nikdy neobjednávali v Orbis Pictus Istropolitana a chcete sa zaregistrovať ako škola, veľkoobchod alebo kníhkupec, prosím kontaktujte pani Ľudmilu Hankovú e-mailom na odbyt@orbispictus.sk
Ak už máte v eshope vytvorené konto – pri registrácii formulár vypíše chybu „Tento email sa už používa“, znamená to, že zadaná emailová adresa je už u nás registrovaná. Ak si nepamätáte heslo, môžete si ho automaticky obnoviť cez formulár Zabudnuté heslo, kde zadáte váš email, na ktorý vám pošleme odkaz na obnovu hesla. Behom niekoľkých minút máte vytvorené nové heslo, môžete sa prihlásiť a nakupovať.
Pokiaľ máte problém s registráciou, kontaktuje nás na tel. čísle (02) 48252210 alebo 0911 119 116 v pracovných dňoch od 09:00 do 14:00 alebo e-mailom na helpdesk@orbispictus.sk a my radi zodpovieme Vaše otázky.